Han är min!


Läste på Kenzas blogg att hon "liknar" Sid?!
Hallå hon liknar inte honom på något sätt, Nejnej, det är jag som liknar honom!
Blir riktigt irriterad för hon måste göra miner för att likna honom, jag är liksom han..
Och så kan inte ens jag göra ett inlägg nu på en bild på mig och honom för då "härmar jag henne"
Jag blir så jä'vla irriterad!?!!
Nej, det här är inte kul..

Sid är min, han har min humor, "mitt utseende", och ser allting på samma sätt som jag, är lika dum i huvudet som jag, lika konstig på alla sätt men ändå nöjd med livet fast man vet att man har något i hjärnan som är fel..
Han är gjord för mig?!! Så jag blir irriterad när han ska vara som nån annan. För att Ice age är min favoritfilm, och han är min favoritsak!
Jag hatar när folk ska sno saker från mig, som tyvärr händer alldeles för ofta. Men jag ska inte förlora Sid, så är det bara. Han är min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0