Kära vän, Jennifer!

Hemma!
- Okej, jag har varit det sedan.. 16.45 kanske :) Men endå?

Efter skolan skulle jag träffa Thyra & Anna, men dem slutade runt 16.00 & jag slutade 14.30 kanske, fast vi skulle ha slutat 14.55 :) Direkt efter skolan gick jag & Jennifer till lillOlvers dagis, hämtade upp honom där, snabbt hem, tillbaka till skolan, upp till aulan - pratade med Thyra lite, ner för alla trappor igen & till slut stannade vi i 5-6ans korridor där det var helt tomt. Men Annas lektion skulle sluta där.
Men jag orkade inte vara med Thyra & Anna senare, dem skulel se på New Moon typ, enligt Thyra, och dem skulle på stan osv. Jag pallade verkligen inte..


Om man har en kamera, när det är HELT tomt i korridoren + mig & Jennifer?


Lilla Oliver.

Host host..





Hon driver inte, haha klart hon gör! - DAAH?

..

Hahaha!

Hjärtat, du betyder så mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg :D

2010-01-14 @ 17:55:11
URL: http://whatcha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0