Katter!

Godmorgon!



Love me - Justin Bieber ♥


Inatt gick det inte att sova, jag kan inte sova med 2 katter i samma rum!
Visst katter är jätte söta, men dem är lite läskiga!
Och om vi hade dem utanför rummet stog dem och kraffsa på dörren, så oavsett vad vi gjorde kunde jag inte sova.. HATAR KATTER PÅ NÄTTERNA!

Mhm.. Idag ska jag inte göra någonting, jag är fortfarande i Solna.. Vi ska till hennes stall -.-'
HATAR HÄSTAR också, dem är så läskiga.. - Förlåt alla hästälskare (Anna bla.)
Nej, men dem är så stora, och ah.. Sedan ska vi åka hem igen till dem, jag ska duscha, och sedan tror jag att jag ska börja dra mig hemmåt.. Göra mig '' redo '' för skolan, lägga mig tidigare!

Skolan, skolan! Ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0