Kom till baka, Hemmafruar!

Ah, vad jag längtar tills det börjar igen!
Oftast kan jag inte hålla mig, och sätter mig vid datorn och kollar på ett avsnitt före.. :/
Sån är jag, men aah!

Vem tror ni dog i sista avsnittet? - Jag tror Karl, eller Mona.. Bree kan ju inte dö? Hon var ju i huset när planet krashade!
Tydligen är det någon ny också som ska komma, vi får se hur det blir.. Tisdag, vilket tisdag börjar det?!

Här har ni ett litet '' sneakpeak '' på Desperate Housewives.
När dem kommer tillbaka, komme dem tänka lite olika frammåt.
Susan kommer vara fet, Gabby kommer vara gråhårig, den ena av hennes barn kommer vara lesbisk, och den andra satsar på skådespeleri, och Bree tänker sig ett liv utan Orson.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0