Min skola!

Jag är ganska trött på folk i min skola.. När dem får reda på något, och vill förstöra.. Varför inte starta lite falska & onödiga rykten? Så tänker dem, jag menar.. Det är ganska lågt.

För ett par rykten, som folk i min skola har startat och tycker det är kul, så har en vänskap förstörts.
När ett par rykten startat, förlorar man en polare - ska det vara så?
Varför ska ni förstöra? Varför tänker man att man ska starta ett par rykten, och tycker det är roligt att se på när man förlorar en polare?
Man förstör för en annan, men personen som har startat ryktet fortsätter och sprider ryktet till folk och tycker det är jätte kul.

Varför kan man inte vara glad för personens skull för det som har hänt, och inte starta rykten och förstöra allt?

Varför?


Kommentarer
Postat av: alicewallentin

rykten MYASS!

usch, finns inget värre liksom

varför inte bara prata med personen öga mot öga

för att få höra hur det egentligen ligger till?



men som sagt, folk som inte har något liv,

pratar om andras! hör av dig när du vill gumman

du vet vart du har mig :)

2010-01-11 @ 02:09:01
URL: http://www.alicewallentin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0