NK NK NK NK!

JAG HATAR ATT SHOPPA - så alla vet..

Ja, skolan var iallafall ganska OKEJ, första dagen..
Jag vaknade runt 07.00 och var jätte pigg? Hoppade upp ur sängen, kollade på tv.. Var verkligen jätte pigg!
Likadant med pappa, han gick till jobbet när jag vaknade (HAN BRUKAR SOVA.. TILL 10) och hans jobb ligger 5 minuter från oss, så det var sjukt tidigt!
Skolan, gud vad härligt det var att träffa alla polare :D
Även två nya killar har börjat i klassen, Carlos & Jeremias tror jag?
Kul med nya, när alla endå slutar i våran klass ;)

Efter skolan väntade jag med Jennifer i '' gropen '' 15 minuter på Thyra & Anna, och Thyra är ju sån här människa som alltid skyndar sig. Men jag var tvungen att sätta på ett par jeans hemma, hon ringde 10 gg på högst 5 minuter '' VART ÄR DU MIMIE ''

Drog till NK, och ja, dem kollade runt medans jag satte mig vid hissarna och väntade.
Vi åt på mcdonalds, eftersom jag inte hade ätit ngn frukost, ngn lunch ingenting. Bara druckit ett glas Oboy & juice på morgonen!

Bilder kommer snart - troligtvis, Thyra tog med sin iphone..

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Kolla in Do-it Yourself Toys på min blogg. Ser de inte roligt ut? :)

2010-01-11 @ 22:21:09
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0