Stan



Ja, jag har inte uppdaterat något under dagen och det här blir mitt enda inlägg..
men imorgon blir det mer uppdatering!

Iallafall, skolan började idag, jag kom försent till typ varje lektion för jag va så borta..
kanske bara 5 minuter men jag brukar inte komma försent..
och ja, det hände inget speciellt i skolan,

så efter åkte Mimie, Thyra & jag till stan och vi gick först till NK för att prova lite saker och thyra skulle kolla på en väska, medans provade jag lite jeans och hittade ett par jättesnygga så jag köpte dom!  bild på dom kommer sen
Och så gick vi till Mc Donalds för att vi ville tvinga i Mimie lite mat, hon hade inte ätit på hela dagen..

Sen åkte jag hem, och hade träning. Och nu måste jag lägga mig för att ställa tillbaka dygnet..
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0