Victor åker till Spanien utan..

VICTOR HEDBERG, MIN KÄRA KUSIN SKA DRA TILL SPANIEN INATT UTAN ATT SÄGA HEJDÅ?!
- Förlåt, men jag är lite irreterad ;)

Victor, går i skola i Spanien & bor hos en '' fosterfamilj '' tror jag? Ah, och han ska tydligen åka inatt, och nu är han hemma hos oss för att säga hejdå.. Men jag är ju i Solna!
Jag ska sova här hos min polare.. Men ah, jag kommer inte se honom förren i sommar tror jag då han får sommarlov, eller han kanske kommer till nästa lov?

Tack för att du kom hem till julen iallafall, Victor :)
Kommer sakna dig, jätte jätte mycket!
Vi hörs ju på msn, men.. en hejdåkram hade inte suttit fel :/


Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0